Hola a totes i a tots,
El proper dissabte, 5 d’abril de 2014 tindrem assaig, ja programat, a les 16h. a les instal·lacions de la Agrupació Musical de Patraix. L’assaig es realitzarà a Patraix per organització d’equip de so de veus per als solistes, piano, i el que implica. Tindrem a Soul Atac i a Lydia Gregory.
Ja sols queda este dissabte i ja tot per al GRAN DIA AL PALAU DE ELS ARTS amb 640 alumnes a la Coral, Grans cantants, gran “bailaora”, gran escenari, grans presentadors, i tot per nosaltres i per BUSF (Bombers Units Sense Fronteres) i per a l’amazònia peruana i l’Illa de Iquitos.
Hi ha que dur totes les partitures!!!
Les entrades per al concert del 12.04.2014 ja estan a la venda en les taquilles del Palau de les Arts i a la web http://www.lesarts.com/.
Les properes dates per al concert del projecte 2013/2014, per a la vostra organització:
- 12 d’abril de 2014, Matí i vesprada (falta confirmar horaris). Assaig General AMB CORAL PROESO, SOLISTES, SOUL ATAC, i el Grup Instrumental. Lloc: Sala d’Òpera del Palau de les Arts de València.
- 12 d’abril de 2014, Concert PROESO Projecte 2013/2014 a benefici de BUSF i el seu projecte a Perú. Dues Sessions: 17.30 i 20.30h. Lloc: Sala d’Òpera del Palau de les Arts de València.
Hui ja hem arreplegat tot el material que han realitzat els alumnes d’Arts Gràfiques de l’IES Carrús d’Elx: 700 samarretes, 660 carpetes, 500 cartells i els 3000 programes de mà que ja estan en camí del taller… UN MAGNIFIC TREBALL educatiu i col.laboratiu de tots els alumnes i del departament encapçalat per ANTONI TALENS CLIMENT amb PROESO. Moltes Gràcies!!!
La Junta Directiva,
Sempre Fent PROESO!!!